VAMO

demonstratie video VAMO Dynamic TelecomVAMO


De Mobility-functie realiseert de VAMO functionaliteit. Mobility kan via de HIPPER app worden ingesteld. De volgende instellingen bepalen de functie:

MobilityMobility AAN/UIT 
Als Mobility AAN staat is de VAMO functionaliteit ingeschakeld. Als Mobility UIT staat is uw mobiele toestel losgekoppeld van VAMO en gedraagt deze zich als een normaal mobiele telefoon.
Actieve toestellen Vast & Mobiel / Vast / Mobiel 
Actieve toestellen bepaalt welke toestellen er overgaan als u gebeld wordt. Als u onderweg bent, kunt u er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen uw mobiele telefoon te laten rinkelen.
06-nummer 
Hier dient uw 06-nummer ingevuld te zijn, zodat de telefooncentrale weet welk mobiel nummer gekoppeld is. Dit stelt u eenmalig in.
Ga over bij klik-en-bel 
Deze instelling kan worden AAN gezet, als u gebruik maakt van (desktop) tools om mee te bellen, zoals bijvoorbeeld HIPIN of de HIP Toolbar. In dat geval zal de mobiele telefoon bij een klik-en-bel actie, naast het vaste toestel ook overgaan
Ga over bij Groepsoproep 
Als u deelneemt in een groep zal uw mobiele telefoon ook overgaan als deze instelling AAN is gezet.

Voor het correct functioneren van VAMO is het van essentieel belang dat de volgende drie instellingen worden ingesteld zoals geadviseerd.

Doorschakelblokkering 
Deze instelling voorkomt dat een gesprek vanaf uw mobiele toestel wordt doorgeschakeld naar een andere bestemming. Omdat de doorschakelfunctionaliteit bij VAMO op het HIP platform wordt uitgevoerd, is het advies om deze instelling UIT te laten
Bevestiging vereist 
Als u een gesprek opneemt wordt u eerst gevraagd om een willekeurige toets te kiezen om daarmee aan te geven dat u het gesprek wilt accepteren. Advies is om dit UIT te laten
Gebruik * of # functies 
Deze instelling moet voor het correct functioneren van doorverbinden ingeschakeld worden

VAMO maakt het mogelijk te switchen tussen verschillende identiteiten. Er kan worden uitgebeld met het mobiele nummer, het persoonlijke zakelijke nummer of het bedrijfsnummer. De identiteit kan via de HIPPER worden ingesteld.
Identiteit


Voor het correct functioneren van het schakelen tussen de verschillende identiteiten is het belangrijk dat uw account correct geconfigureerd is. Indien de configuratie niet correct is zal de volgende foutmelding worden getoond.
Foutmelding


Direct Doorverbinden

Er is een actief gesprek dat u wilt doorverbinden. Start de HIPPER App op.
HIPPER zal na contact te hebben gemaakt met de telefooncentrale het Gesprekstatus scherm laten zien. Daarin is het gesprek zichtbaar.

Gesprekstatus

Om direct door te verbinden kiest u voor ‘Doorverbinden’.

Gesprekstatus2

U krijgt nu de mogelijkheid een nummer in te toetsen, of via Contacten of Gesprekkenlijst een contact te selecteren waarnaar u wilt doorverbinden.
Kies ‘Verbind’ en het gesprek wordt doorverbonden. Uw eigen gesprek is daarmee direct beëindigd.

Gesprekstatus3

 Met Ruggenspraak

Om door te verbinden met ruggenspraak kiest u voor ‘Voeg gesprek toe’.

Gesprekstatus2
U krijgt nu de mogelijkheid een nummer in te toetsen, of via Contacten of Gesprekkenlijst een contact te selecteren waarnaar u wilt doorverbinden.
Kies ‘Verbind’ en het tweede gesprek wordt toegevoegd. Daarbij wordt het eerste gesprek automatisch in de wachtstand gezet.Gesprekstatus3

Kies nu ‘Doorverbinden’ om de twee gesprekken met elkaar door te verbinden. Het is overigens ook mogelijk om op dit moment te kiezen voor ‘3-gesprek’ om beide gesprekken samen te voegen in één enkel gesprek tussen drie personen.
 

bel ons: 070-2050000

Wat vinden onze klanten?

  • Constant en van den Heuvel +

    Constant en van den Heuvel "Buiten het feit dat er op het gebied van hard- en software een inhaalslag werd gemaakt –er zelfs een stap Lees verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Systeembeheer