I AM

 I AMdemonstratie video I AM Dynamic Telecom


Met I AM kunt u vanuit één interface de beschikbaarheid van uw collega's zien, chatten, bellen, vergaderen en samenwerken op elk apparaat. I AM werkt met uw bestaande vaste en mobiele nummers, geïntegreerd in uw telefooncentrale.

I AM is efficiënt communiceren op de manier die u het beste uitkomt: bellen, chat, video of zelfs met meerdere personen tegelijk via groep-chat en groepsgesprek.
U kunt eenvoudig samenwerken door het delen van uw scherm, delen van bestanden en integratie met Outlook contacten en agenda.
IAM 14
I AM is beschikbaar voor PC (Windows en Mac), smartphone (iPhone en Android) en tablet (iPad).Om I AM te kunnen gebruiken maken wij een account voor u aan.

IAM 1IAM 2IAM 3
Er zijn 2 manieren om contacten en collega's toe te voegen aan het interne telefoonboek.

IAM 4     IAM 5 

Collega's die I AM hebben ontvangen automatisch een verzoek om beschikbaarheid te delen.

IAM 6
Er zijn meerdere manieren om een gesprek op te zetten:

  1. Start een telefoongesprek door het selecteren van een contact.
  2. Gebruik de functie zoek en bel om contacten te zoeken. Kies vervolgens bel, bel met toestel of video via submenu (rechtermuisklik) of via de iconen onderaan.

    IAM 7
  3. Toets via het toestenbord het nummer in.

    IAM 8

Via gespreksbediening kunnen gesprekken worden doorverbonden, in de wacht worden geplaatst of worden beëindigd. In combinatie met vast-mobiel integratie kan een mobiel gesprek overgenomen worden door I AM via gesprek overnemen.IAM 9  IAM 10
Via het persoonlijke Mijn Meeting kan een groeps-chat of een groepsgesprek opgestart worden. Ook kan de desktop gedeeld worden met alle deelnemers.
Start een groeps-chat op via Mijn Meeting. Sleep de deelnemers naar het chatwindow. Deelnemers kunnen inbellen naar een groepsgesprek via het bel-icoon.
IAM 11    IAM 12
Laat anderen meekijken op uw scherm, zodat u gezamenlijk aan documenten kunt werken. Bij desktop delen kunt u gelijktijdig chatten, bellen of videobellen.

IAM 13

Als u er niet uit komt neem dan contact met ons op.
      

  

bel ons: 070-2050000

Wat vinden onze klanten?

  • Credit Management Instituut +

    Credit Management Instituut "Zowel het voortraject, de migratie als het natraject heeft Dynamic Telecom subliem verzorgd. Maar nog belangrijker het resultaat is uitstekend. Lees verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Systeembeheer