HIP Telefooncentrale beheer IPad

HIP Telefoonbeheerdemonstratie video HIP telefooncentrale beheer app Dynamic Telecom
 


Beheer uw telefooncentrale in de Cloud vanaf uw iPad. Zakelijk gebruikers hebben nu de mogelijkheid de dagelijkse wijzigingen op de telefooncentrale zelf te doen via deze eenvoudig te gebruiken app.

Voor medewerkers wijzigt u eenvoudig instellingen, kunt u de voicemail inspreken en configureert u (nieuwe) toestellen. Uw dagelijkse bezetting heeft u altijd onder controle doordat u direct medewerkers kunt toevoegen of verwijderen van belgroepen. Ook spreekt u via de app de welkomboodschap van uw bedrijf in en kunt u eenvoudig het keuzemenu aanpassen.

Als de App wordt opgestart wordt u gevraagd om in te loggen. HIP Beheer maakt gebruik van een HIP Group admin account. Om in te loggen kunt u de inloggegevens opvragen bij Dynamic Telecom.
  loginbeheer  
De HIP Beheer App biedt functionaliteiten in drie hoofdfuncties: Algemeen, Belgroepen, Gebruikers.
 Functies

De HIP Beheer App geeft de mogelijkheid een aantal algemene groepsinstellingen aan te passen, belgroepen en gebruikers te configureren.
Onder algemeen vindt u een aantal globale instellingen van de telefooncentrale. U kunt het centrale bedrijfsnummer toewijzen, het nummerweergave beleid en u kunt de wachtmuziek aan en uitschakelen. Tevens kunnen tijdschema’s worden toegevoegd en verwijderd.
 algemeen
Voor elke gebruiker (medewerker) binnen de telefooncentrale kan de configuratie worden gemaakt en aangepast.Voor iedere gebruiker kan de voornaam, achternaam worden aangepast.
 Gebruikers

Op de 2de pagina zijn instelling te wijzigen, zoals nummerweergave, diverse doorschakelingen en wisselgesprek.
Om een voicemailtekst te wijzigen kunt u in het menu van de gebruikers kiezen voor de juiste voicemail. In het volgende voorbeeld gebruiken wij de wissel voicemail vm wissel, 111.
 Voicemail

Onder begroetingen bij in gesprek of geen gehoor kan een nieuw bericht worden opgenomen. Vervolgens kan het juiste bericht worden gekoppeld aan de begroeting en afgeluisterd worden door met een vast toestel 111 te bellen.
 VMopname  VMrecorder

In het algemene menu kunt u onder de nachtschakeling de voicemail aanpassen.

VMtijd

 VMdatum

Hiervoor dient het doorschakelnummer veranderd te worden in 111, omdat dit in dit voorbeeld de extensie is van de wisselende voicemail en bij werktijden kiest u gesloten, zodat iedereen die het nummer belt direct wordt doorgeschakeld naar de voicemail.

LET OP!!!!!! De voicemail blijft erop totdat u zelf de standaard voicemail weer heeft teruggezet. Hiervoor dient in dit voorbeeld het doorschakelnummer weer veranderd te worden in 110 en bij werktijden de optie werktijden worden aangegeven.
Belgroepen kunnen eenvoudig met de App worden geconfigureerd en aangepast. De leden van een belgroep kunnen worden toegevoegd of verwijderd. Ook kan de naam van de belgroep en het telefoonnummer of extensie waarop de belgroep bereikbaar is worden aangepast.
 belgroep

bel ons: 070-2050000

Wat vinden onze klanten?

  • Studiekeuze123 +

    Studiekeuze123 "Bij problemen wordt er daadkrachtig gehandeld." website: studiekeuze123.nl Lees verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Systeembeheer