Call Recording

Call RecCall Recording is een telefoongespreksopname service. Gesprekken binnen de telefooncentrale worden opgenomen op de recording server. Er is dus geen extra hardware op uw locatie nodig.
In combinatie met VAMO maakt Call Recording het zelfs mogelijk om mobiele gesprekken op te nemen.
Call Recording kan gecombineerd worden met video bellen, maar alleen de audio wordt opgenomen, de video niet!



De Call Recording oplossing biedt een retentietijd (bewaartermijn van de gsprekken) van 90 of, 180 of 365 dagen. Gesprekken die ouder zijn dan de afgenomen retentietijd worden definitief verwijderd. De retentietijd geldt per telefooncentrale, ofwel voor alle gebruikers binnen een telefooncentrale geldt dezelfde retentietijd.

De Call Recording oplossing bestaat uit een beheeromgeving (beveiligde webportal) waarbinnen de opgenomen gesprekken benaderbaar zijn: De Call Recorder. Deze is beschikbaar voor de HIP telefooncentrale en de KPN ÉÉN telefooncentrale.  
 
Call Rec inlog

De opnames  zijn uitsluitend toegankelijk via een gebruikersnaam en wachtwoord en biedt uitsluitend toegang tot gesprekken van de gebruikers binnen de eigen telefooncentrale.
Binnen de Call Recorder kunnen gesprekken beluisterd en gecategoriseerd worden. Tevens kunnen gesprekken via e-mail verzonden worden. 

Per gebruiker binnen de telefooncentrale kan een Call Recording licentie worden toegewezen. De gebruiker kan op verschillende manieren gebruik maken van telefoongespreksopname:
 
  • Altijd
    Ieder gesprek (zowel inkomend als uitgaand) wordt opgenomen.
  • Altijd met pauze
    Ieder gesprek wordt opgenomen met mogelijkheid om de opname handmatig te pauzeren en hervatten.
  • Op aanvraag
    Tijdens of voorafgaand aam eem gesprek kan worden aangegeven dat het gesprek bewaard moet worden. Als dit niet wordt gedaan, wordt de opname na beëindiging van het gesprek verwijderd.
  • Op aanvraag met start
    Tijdens het gesprek kan een opname gestart, gestopt en gepauzeerd worden.
  • Nooit
    Gesprekken worden niet opgenomen; gespreksopname is uitgeschakeld.
Er kan een melding afgespeeld worden op het moment dat een opname wordt gestart.   

Mogen gesprekken onaangekondigd worden opgenomen?
In het kort kan er gezegd worden dat de meeste bedrijven er goed aan doen zowel bellers als interne medewerkers op de hoogte te stellen van het feit dat de gesprekken worden opgenomen.

bel ons: 070-2050000

Wat vinden onze klanten?

  • Studiekeuze123 +

    Studiekeuze123 "Bij problemen wordt er daadkrachtig gehandeld." website: studiekeuze123.nl Lees verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Systeembeheer