Premium Licentie

Een gebruikersnaam en wachtwoord om te zorgen dat de IP-telefoon toegang heeft tot de telefooncentrale.
Met doorverbinden van gesprekken verbindt u inkomende gesprekken door naar een ander toestel, telefoonnummer of naar uw voicemail.
Gesprekken kunnen niet worden onderbroken door andere gebruikers.
Beller, gebelde, datum en tijdstip van telefoongesprekken worden weergegeven en vastgelegd.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken altijd om te leiden naar een ander telefoonnummer.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel in gesprek is.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel niet beantwoord wordt.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel technisch niet bereikbaar is.
Stelt gebruikers in staat om het meegeven van het telefoonnummer bij gesprekken te blokkeren.
Stelt de gebruiker in staat om de laatst gebelde partij te bellen.
Stelt bedrijven in staat om een applicatie te gebruiken in combinatie met een Hosted IP-telefoniepakket.
Stelt de gebruiker in staat om een gesprek met maximaal 15 personen op te zetten.
Stelt gebruikers in staat om maximaal 10 telefoonnummers en/of extensies aan het toestel toe te wijzen.
Stelt gebruikers in staat om gesprekken van anonieme bellers te weigeren. De telefoon gaat niet over en de beller krijgt een melding dat de gebruiker op dit moment geen gesprekken accepteert.
Stelt de gebruiker in staat om, op het moment dat er wordt gebeld en de gebruiker is in gesprek, na afloop van het gesprek automatisch terug te bellen.
Stelt de gebruiker in staat om gesprekken te parkeren.
Mogelijkheid om op toestellen die daar geschikt voor zijn een statusindicator te geven of toestellen in gesprek zijn of niet.
Mogelijkheid om supervisors van een callcenter mee te laten luisteren met het gesprek (zonder dat dit merkbaar is).
Doorschakelen van het toestel of een groep aan de hand van een tijdschema.
Stelt de gebruiker in staat om een e-mail te ontvangen wanneer een klant belt/heeft gebeld.
Stelt de gebruiker in staat om een inkomend telefoongesprek op een toestel van een collega met wie ze in dezelfde groep zitten over te nemen, zonder dat het gesprek eerst moet worden aangenomen.
Stelt de gebruiker in staat om een telefoongesprek binnen te treden, zodat een telefonische vergadering plaatsvindt.
Geeft gebruikers de mogelijkheid om een niet storen stand in te schakelen. Inkomende gesprekken worden dan afgehandeld als ware de gebruiker in gesprek is.
Mogelijkheid om een beller muziek te laten horen terwijl hij in de wachtstand staat.
Mogelijkheid om een boodschap aan de beller te laten horen, voordat het toestel overgaat.
Bellen met een snelkeuzemenu van 100 stuks.
 

Misschien vindt u dit ook interessant: « Aanvullende Licenties Basis Licentie »

bel ons: 070-2050000

Wat vinden onze klanten?

  • Etiket B.V. +

    Etiket B.V. "Dynamic Telecom helemaal top, had ik veel eerder moeten doen!" website: etiketbv.nl Lees verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Contact opnemen

Interesse in onze dienstverlening?

Een vraag over de mogelijkheden?

Behoefte aan advies?

Neem contact op

Wij helpen u graag!

Systeembeheer