Om precies te weten wat een VoIP-oplossing gaat kosten, geven wij altijd een advies op maat. Er zijn namelijk veel factoren waar dit van afhankelijk is.

VoIP accounts zorgen voor de registratie van IP-telefoons en softphones. Elk toestel heeft minimaal één eigen VoIP account. Er bestaan hiervoor 2 typen licenties:

  1. Basis Licentie (vanaf € 3,50 per maand per gebruiker)
  2. Premium Licentie (vanaf € 5,00 per maand per gebruiker)

Daarnaast kunnen deze licenties nog uitgebreid worden met aanvullende licenties.

Een gebruikersnaam en wachtwoord om te zorgen dat de IP-telefoon toegang heeft tot de telefooncentrale.
Met doorverbinden van gesprekken verbindt u inkomende gesprekken door naar een ander toestel, telefoonnummer of naar uw voicemail.
Gesprekken kunnen niet worden onderbroken door andere gebruikers.
Beller, gebelde, datum en tijdstip van telefoongesprekken worden weergegeven en vastgelegd.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken altijd om te leiden naar een ander telefoonnummer.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel in gesprek is.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel niet beantwoord wordt.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel technisch niet bereikbaar is.
Stelt gebruikers in staat om het meegeven van het telefoonnummer bij gesprekken te blokkeren.
Stelt de gebruiker in staat om de laatst gebelde partij te bellen.
Stelt bedrijven in staat om een applicatie te gebruiken in combinatie met een Hosted IP-telefoniepakket.
Stelt de gebruiker in staat om een gesprek met maximaal 3 personen op te zetten.

Een gebruikersnaam en wachtwoord om te zorgen dat de IP-telefoon toegang heeft tot de telefooncentrale.
Met doorverbinden van gesprekken verbindt u inkomende gesprekken door naar een ander toestel, telefoonnummer of naar uw voicemail.
Gesprekken kunnen niet worden onderbroken door andere gebruikers.
Beller, gebelde, datum en tijdstip van telefoongesprekken worden weergegeven en vastgelegd.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken altijd om te leiden naar een ander telefoonnummer.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel in gesprek is.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel niet beantwoord wordt.
Stelt een gebruiker in staat om gesprekken om te leiden naar een ander telefoonnummer wanneer het toestel technisch niet bereikbaar is.
Stelt gebruikers in staat om het meegeven van het telefoonnummer bij gesprekken te blokkeren.
Stelt de gebruiker in staat om de laatst gebelde partij te bellen.
Stelt bedrijven in staat om een applicatie te gebruiken in combinatie met een Hosted IP-telefoniepakket.
Stelt de gebruiker in staat om een gesprek met maximaal 15 personen op te zetten.
Stelt gebruikers in staat om maximaal 10 telefoonnummers en/of extensies aan het toestel toe te wijzen.
Stelt gebruikers in staat om gesprekken van anonieme bellers te weigeren. De telefoon gaat niet over en de beller krijgt een melding dat de gebruiker op dit moment geen gesprekken accepteert.
Stelt de gebruiker in staat om, op het moment dat er wordt gebeld en de gebruiker is in gesprek, na afloop van het gesprek automatisch terug te bellen.
Stelt de gebruiker in staat om gesprekken te parkeren.
Mogelijkheid om op toestellen die daar geschikt voor zijn een statusindicator te geven of toestellen in gesprek zijn of niet.
Mogelijkheid om supervisors van een callcenter mee te laten luisteren met het gesprek (zonder dat dit merkbaar is).
Doorschakelen van het toestel of een groep aan de hand van een tijdschema.
Stelt de gebruiker in staat om een e-mail te ontvangen wanneer een klant belt/heeft gebeld.
Stelt de gebruiker in staat om een inkomend telefoongesprek op een toestel van een collega met wie ze in dezelfde groep zitten over te nemen, zonder dat het gesprek eerst moet worden aangenomen.
Stelt de gebruiker in staat om een telefoongesprek binnen te treden, zodat een telefonische vergadering plaatsvindt.
Geeft gebruikers de mogelijkheid om een niet storen stand in te schakelen. Inkomende gesprekken worden dan afgehandeld als ware de gebruiker in gesprek is.
Mogelijkheid om een beller muziek te laten horen terwijl hij in de wachtstand staat.
Mogelijkheid om een boodschap aan de beller te laten horen, voordat het toestel overgaat.
Bellen met een snelkeuzemenu van 100 stuks.
 

Indien u niet bereikbaar bent, zal uw beller een voicemail service zeer op prijs stellen. Voicemail is een welkomsttekst gevolgd door de mogelijkheid om een bericht in te spreken. Dit bericht wordt als geluidsbestand gemaild aan een opgegeven e-mailadres. Zo kunt u overal waar u over uw e-mail beschikt uw voicemail berichten afluisteren!
Fax2mail betekent dat de VoIP telefooncentrale uw faxberichten ontvangt en deze omzet naar PDF of TIFF formaat en doorstuurt naar één of meer e-mailadressen die u zelf kunt invoeren/wijzigen. Hiervoor heeft u geen faxapparaat meer nodig.
Met het keuzemenu kunt u uw bellers begroeten en doorverbinden met de juiste afdelingen/medewerker(s) zodat zij zo snel mogelijk te woord worden gestaan. U kunt kiezen uit één of meer keuzemenu’s die u zelf aan elkaar kunt koppelen en geheel zelf kunt vormgeven. Het keuzemenu neemt een inkomend gesprek automatisch aan en begroet de beller met uw eigen welkomstboodschap.Door middel van tijdschema's en vakanties bestaat de mogelijkheid om het gesprek op verschillende manieren af te handelen.
Inkomende gesprekken worden door de Auto Attendant aangenomen en doorgezet naar een wachtrij (met muziek / wachttoon / tekst) die één telefoon of een groep van telefoons bedient (uw 'callcenter'). U bepaalt zelf welk nummer dit is en hoeveel gelijktijdige gesprekken uw callcenter kan afhandelen. U stelt zelf de gemiddelde gespreksduur in en uw wachtende bellers worden netjes geïnformeerd over aantal wachtende voor hen en de verwachte wachttijd. Gedurende het wachten wordt de door u geplaatste audiofile afgespeeld. Benut de wachttijd van uw klant om hem of haar te informeren over uw bedrijf, nieuws of acties!
Met HIP Toolbar maakt u het mogelijk alle functies van de telefooncentrale, onafhankelijk van het toestel, op elke PC (kantoor, thuis), op een intuïtieve manier te bedienen.HIP Toolbar is de afstandsbediening voor alle functies van uw telefoon en wordt als toevoeging op uw browser (Internet Explorer of Firefox) geïnstalleerd. De HIP Toolbar integreert uw contactpersonen in Outlook, zodat deze zowel vanuit Outlook, als vanaf de Toolbar te bellen zijn.
Bent u een dag niet op kantoor maak dan gebruik van de HIPPER.
I AM is efficiënt communiceren op de manier die u het beste uitkomt: bellen, chat, video of zelfs met meerdere personen tegelijk via groep-chat en groepsgesprek. U kunt eenvoudig samenwerken door het delen van uw scherm, delen van bestanden en integratie met Outlook contacten en agenda.
Beheer uw telefooncentrale in de cloud vanaf uw iPad. Zakelijke gebruikers hebben nu de mogelijkheid de dagelijkse wijzigingen op de telefooncentrale zelf te doen via deze eenvoudig te gebruiken app. Voor medewerkers wijzigt u eenvoudig instellingen, spreekt u voicemail in en configureert u (nieuwe) toestellen. Uw dagelijkse bezetting heeft u altijd onder controle doordat u direct medewerkers kunt toevoegen of verwijderen van belgroepen (huntgroups). Ook spreekt u via de app de welkom boodschap van uw bedrijf in en kunt u eenvoudig het keuzemenu aanpassen.

Product

Basis Licentie

(v.a. € 3,50)

Premium Licentie

(v.a. € 5,00)

Aanvullende   Licenties

Toegang tot telefoonsysteem. X
Doorverbinden van gesprekken. X
Een wisselgesprek aannemen. X
Gesprekken blokkeren voor onderbreking door andere gebruikers. X
Standaard vastleggen van metagegevens (beller, gebelde, datum, tijdstip) van telefoongesprekken. X
Gesprekken altijd omleiden naar een ander telefoonnummer. X
Doorschakelen naar een ander telefoonnummer als het toestel in gesprek is. X
Doorschakelen naar een ander telefoonnummer als het toestel niet beantwoord wordt. X
Doorschakelen naar een ander telefoonnummer als het toestel technisch niet bereikbaar is. X
Blokkeren van nummerweergave bij gesprekken. X
Terugbellen van laatst gebelde partij d.m.v. Call Return Code. X
Het gebruiken van een applicatie i.c.m. een hosted IP-telefoniepakket. X
Telefonische vergadering met 3 personen. X
Meerdere telefoonnummers en/of licenties toewijzen. X X
Gesprekken van anonieme bellers weigeren. X X
Automatisch terugbellen. X X
Inkomende gesprekken automatisch parkeren in een wachtrij. X X
Mogelijkheid om toestellen die daar geschikt voor zijn een statusindicator te geven of ze in gesprek zijn of niet. X X
De mogelijkheid om Supervisors van een callcenter mee te laten luisteren met het gesprek (zonder dat dit merkbaar is).  X X
Doorschakelen aan de hand van een tijdschema. X X
Ontvangen van een e-mail op het moment dat een (grote) klant heeft gebeld. X X
Het overnemen van een inkomend gesprek. X X
Het binnentreden van een reeds aangenomen gesprek, zodat er een telefonische vergadering plaatsvindt. X X
Niet storen stand (Do Not Disturb) X X
Algemene doorschakeling buiten kantoortijden. X X
Muziek tijdens wachtstand. X X
Telefonische vergadering met max. 15 personen. X X
Een boodschap laten horen voordat het toestel overgaat. X X
Bellen met snelkeuze van 100 stuks. X X
Bellen met snelkeuze van 8 stuks. X

X

Voicemail X X v.a. € 0,25
Fax2mail X X € 5,00
Keuzemenu X X v.a. € 5,00
Wachtrijfunctie X X v.a. € 3,00
Koppeling outlook/lap-desktop X X v.a. € 1,00
HIPPER X X v.a. € 2,00
I AM X X v.a. € 2,00
Configuratie Applicatie voor tablet/smartphone X X gratis
Callcenter software X X v.a. € 5,00

bel ons: 070-2050000

Wat vinden onze klanten?

  • De Jong en De Nerée notarissen +

    De Jong en De Nerée notarissen "Het eindresultaat heeft onze verwachting overtroffen. Alle beloften zijn waargemaakt." website: Dejongnotaris.nl Lees verder
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Contact opnemen

Interesse in onze dienstverlening?

Een vraag over de mogelijkheden?

Behoefte aan advies?

Neem contact op

Wij helpen u graag!

Systeembeheer